Jag vänjer mig så småningom, jag vet




Jag har det så fantastiskt bra! Så få dagar kvar till studenten. Livet är just nu roligt, fascinerande, intressant och spännande. Jag är så glad att jag bara tillhör mig själv. Jag är så glad att jag är min. Att jag har ansvar för bara mig själv, ansvar för såväl min egen lycka och mina egna missöden. Det är som tennis. Det är bara jag som kör min match. Motståndaren kör sin.

Jaa, jag är glad helt enkelt. En sak jag insåg på min fysiklektion, då jag höll på att få IG i fysik, och vi satt och kollade på en film om munkformade universum i miljontal och andra dimensioner (vafan är ens en dimension egentligen?) så tänkte jag ungefär; fuck, vad stort allting är. Vem faan bryr sig vad jag får i fysik B? Tänk att fysiken fick mig att lugna ner mig över fysiken. Soft. Sånt händer, sånt också.

NU BÖRJAR DET!!!! Och förresten, bara så ni vet, så fick jag tillslut G i fysik. Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0