Dags nu




Okej min älskling, såhär är det: du är knark.
Och jag är din knarkare. Jag knarkar dig. Jag har knarkat dig alldeles för länge nu, så länge att det börjar bli farligt. Du minns antagligen inte ens det finaste du nånsin sagt till mig, för knark har inget minne. Knark är bara en substans. Något utan form. Du minns antagligen inte den där gången du frågade om jag hade någonting på hjärtat. Om jag hade någonting på hjärtat! Med de orden. Och det var ju precis där, precis där, jag hade allt och ingenting. På hjärtat. På mitt hjärta. Det var där du satt och dinglade med benen likt ett barn med blå ögon. Varken du eller jag minns vad, eller om, jag svarade.

Kommentarer
Postat av: Åjshi

Så fin du är!!

2011-03-16 @ 19:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0